7 Ocak 2016 Perşembe

Siktir Et Demenin Yoları

John C. Parkin ' in Siktir Et isimli kitabını duymuşsunuzdur . Kişisel gelişim kitaplarına yeni bir soluk kazandırmış güzel bir kitaptı. 
Size bahsedeceğim kitap ise ilk ve ikinci kitabın devamı ve sağlaması niteliğinde olan ' Siktir Et Demenin Yolları ! 


Kitapta kısa bir giriş bölümünden sonra hayata dair nelere siktir et diyebileceğimiz konusunda öneriler ve cümleler bulunuyor. 
Bizim küfür olarak algıladığımız Siktir Etmek kelimesi aslında bir tavsiye , rahatlama cümlesi ve motivasyon olarak çıkıyor karşımıza . 
İşte kitaptan birkaç örnek cümle ; 

Bugünkü planlannıza S*ktir
Et deyin. Gerçekleşecek
muhteşem şeylere kendinizi
hazırlayın.

Başkalannın sizin hakkınızda
ne düşündüğüne S*ktir Et
deyin.

Herkesi ve her şeyi
yargılamaktan vazgeçin.
S*ktir Edin. Yargılamak zaten
sıkıcı değil mi?

Kendinizi sakın başkalanyla
kıyaslamayın. S*ktir Edin.
Dışanda her zaman sizden
"iyi" ve sizden "kötü"
insanlar vardır.

Hayatta S*ktir Et
diyemeyeceğiniz şeylerden
biri nedir? Peki derseniz ne
değişir?

Kaybolan hayallere S*ktir Et
deyin ve onlann yerine yeni
hayaller bulun. 

Sanki paraya hiç ihtiyacınız
yokmuş gibi yaşayın.

Neye inanırsanız o
·gerçekleşir. Saçma sapan bir
• şeye ınanın.

Özel durumlar için
kendinize hayali bir meslek
uydurun: Ben haşereyle
mücadele elemanıyım ve
hamamböceği istilasında
uzmanım.
(Hamamböceğinin
- ugraşması en zor
yaratıklardan biri olduğunu
biliyorsunuz değil mi?)

Belki de gerek yoktur:
Çok kazanmaya.
Çok başarmaya.
Çok yapmaya.
Çok olmaya.
S*ktir Et.

Harika bir sevgili olmaya
S*ktir Et deyin ve onun yerine
nasll hissediyorsanız öyle
olun.

Araşt1rdınız.
Terapinizi yaptınız.
Bütün rozetleri aldınız.
Bütün bunlar daha önce
de aynı yerde olduğunuzu
keşfetmek içindi.

Yaramaz bir kız/erkeksiniz.
Bir şeyleri çok ciddiye
ahyorsunuz.
Bütün bunlara S*ktir Et diyen
20 tane cümle yazın.


İLGİNÇ BİR GERÇEK
Herhangi bir şeye S*ktir Et de- .
diğinizde ve kendinize güvendiğinizde
ya da kendinizi
olaylann doğal akışına
b1raktığınızda, eğer isterseniz
hiç çaba göstermeden iyi ve
güzel görünmenin yanı sıra,
hayahnıza mucizeleri çeker
ve kendinizde bariz bir şekilde
süper kahraman güçlerini
bulursunuz. İşte gerçek bu.

3 yorum:

  1. Paylaşımlarını ne kadar seviyorum biliyorsun. Ama bu kitap bana çok saçma geldi nedense... Yani mucizelere inan gerçekleşsin, ama öyle bir dnya yokki... Paraya ihtiyacın yokmuş gibi yaşa da komik. Ya da iyi bir sevgili olmayı siktir et diyor. İnsan seviyorsa zaten onu zorla yapmaz ki. Hem sonra kötü bir sevgili olup ayrılınca yazar mı teselli edecekmiş :D
    Canım sakn yanlış anlama he, sana değil kişisel gelişim kitaplarına benim lafım :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Moriaa :))
      Evet haklı olabilirsin kitaplaştırılacak cümleler değiller bir çoğu ama okurken bir boş verme isteği de uyandırmıyor değil ...
      Teşekkür ediyorum yorumun için. Öpüyorum :)

      Sil
    2. Aslınd ben de az kişisel gelişim kitabı okumadım :)) yazanlar da doğru ve anlık mutluluk verebiliyor. Ama bazı kitaplarda gaza gelip yanlış yönlendirebiliyorlar insanları boşuna umutlandırıyorlar. Sonra benim gibi saflar da otobüs duraklarında şimdi gelecek diye sırıtarak bekliyor hahahah :D

      Sil

Bir Yorum Patlat , Dünya Sesini Duysun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...