11 Ocak 2016 Pazartesi

๑۩۞۩๑ Gri Lady ' nin Kitapçı Dükkanı ๑۩۞۩๑

Merhabaaaaa , 
Mutlu , bol bol gülümseyeceğiniz bir hafta olsun inş.
Bugün sizlere yeni bir heyecanımdan , projemden bahsetmek istiyorum ....

Çok sevdiğim kitaplarımın da içinde bulunduğu ve sıfır kitaplar da olan bir instagram satış dükkanı açtım kendime ...


 kitapci_lady ismi ile okuduğum ve satışa sunduğum kitaplarıma ulaşabilirsiniz.

Kitaplar tabii ki kıyafetler gibi , ev aksesuarları vs gibi talebi olan ihtiyaçlar değil malesef , bu da bizim okuma konusundaki alışkanlıklarımızla alakalı . Ama kitaplarla arasında derin bir bağ olan biri olarak bu konuda bir şeyler yapmak ve daha uygun fiyatlarla daha çok kitap okunması konusunda kendi payıma düşeni uygulamak istedim.

Tüm blog yazarlarının ve özellikle kitap kurtlarının desteklerini bekliyorum .
Bugün de böyle bir post oldu ...
Kocamann sevgiler .

10 yorum:

  1. Bloguna bayılıyorummm. Bir insan her bloguna girişinde bir şey öğrenmiş olarak çıkar mı? Çıkıyormuş efendim. Sevgili Gri Lady blog aleminden ayrılmaman dileğiylee 😊☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iSMİ Aylinim ;
      Ne güzel bir yorum böyle , yüzümdeki aptal gülümsemenin sebebi sensin şuanda , bilesin :)
      Ayrılmayacağım inş.blog dünyasından, öpüyorum ..

      Sil
  2. Merhabalar! Bence çok mantıklı bir şey yapmışsınız. Ben de şuanda harçlığımın büyük bir miktarını kitaplara harcıyorum ve hiç istemesem de bir gün kitap satın alma sevdam geçebilir diye aklımda böyle bir fikir bulunduruyorum. Çok mantıklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerine yeni kitaplar alabilmek için eskilerini takas etmek gibi bir şey bu :)
      Tavsiye ederim.

      Sil
  3. Ne güzel bir şey düşünmüşsünüz hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel ve cesaret isteyen bir etkinlik başlatmışsın çook tebrik ederim. :))

    YanıtlaSil

Bir Yorum Patlat , Dünya Sesini Duysun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...