22 Eylül 2015 Salı

Bize Yine Yol Göründü ...


Ne acıdır ki artık biz çalışan insanlar için Bayramlar , dini bir vecibe yerine biraz nefes alma fırsatı bulabildiğimiz kısa süreli tatillere dönüşmeye başladı ...


Biz de öyle bu fırsatı değerlendirip , yollara düşecekler arasına dahil olacağız inş. ...


Yine güzel planlar var bu sebeple yarınlara dair :)


Havanın da etkisiyle ; sıcak , romantik bir seyahat planlıyoruz ...


Bol bol kafa dinleyebileceğimiz , 


Ailemizle bayramlaşacağımız ...


Huzurlu vakit geçirmeyi ümit ettiğimiz ...


Şimdiden iyi bayramlar ve iyi tatiller diliyorum ...


Hava durumu ne olursa olsun , siz hep sıcacık olun ...
Mutlu olun ve güzel bir bayram geçirin inşallah ...
Sevgilerimi sunuyorum ...


13 yorum:

  1. İyi bayramlar, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. tüm iyi dileklerim seninle osun canım :) seni takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğim iade_i ziyaretine , sevgiler :)

      Sil
  3. Güzel bir bayram ve tatil geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. blog keşif sayesinde blogunu takibe aldım .
    benimde blogum kişisel gelişim , spor konuları yer alıyor .
    buyrun beklerim
    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım keşif etkinliğinde buldum bloğunu artık takibimdesin bende beklerim :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı bayramlar. Bayram'ı aslına uygun yaşayabilmek temennisiyle.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Blogunuz çok güzel takibe aldık bize de bekleriz!:)
    Sevgiler..

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. merhaba :) bayram nedeniyle biraz gecikmeli olsada sonunda blogunuzu iadei ziyarete gelebildim :)

    YanıtlaSil
  9. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben blog kesif etkinliğinden geldim.sizi takibe aldim makyaj uzerine yazilar yaziyorum bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Bir Yorum Patlat , Dünya Sesini Duysun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...