16 Ocak 2015 Cuma

Ben Çok Şanslı Bir İnsanım

Çünkü ;
Öyle güzel insanlar tanıyıp , insan olmanın gerekliliklerini tekrar tekrar minicik bir olaydan bile , öyle yoğun hissediyor ve öğreniyorum ki ..

İnsanlığın önemini yaşayarak görebiliyorum , samimi , sıcak gülümsemeli insanlarla aynı ortamda bulunup , gerçek diyaloglar kurabiliyorum ...

Nasılsın derken bile o sorunun bir formalite değil de gerçek bir merak cümlesi olduğunu iliklerime kadar hissedebiliyorum ..

Ben çok şanslı bir insanım çünkü ,
Değerli bireyler olmanın para ya da statüyle hiç te alakalı olmadığını her geçen gün daha iyi kavramamı sağlayan diyaloglar yaşıyorum ...

Ve ben gerçekten çok şanslı bir insanım çünkü ;

Tüm bunların farkına varabiliyor ve daha yaşanması muhtemel bir çok hayat dersime gönlüm , gözüm açık bir şekilde bakıyor ve bekliyorum ...


3 yorum:

Bir Yorum Patlat , Dünya Sesini Duysun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...