4 Aralık 2014 Perşembe

Hayaller , Hayaller ...

Bir gün bir sahil kasabasında olacağım ,
Sabah erkenden uyanıp , çıplak ayakla denize doğru yürüyeceğim ...
Güneşin yakan ışığıyla birlikte ısındığımı hissedip , kendimi suyun sonsuzluğuna bırakacağım ...


Bir gün yanıma bir sırt çantası alıp , yanımda sevdiğim adam, bilmediğimiz yollara döküleceğim..
Doğayla içiçe ve fazlasıyla naturel...
Belki bir ormanda belki de bir çöl ortasında kalacağız ..
Belki de safarı de kaybolacağız birbirimizin gözlerinde .
Ama asla yok olmayacağız ...


Bir gün , dünyanın bir ucunda kalabalığın ortasına karışacağım ...
Yeni insanlar tanıyıp , yeni yerler keşfedeceğim ...


Bir gün , İskoçya'nın ve Büyük Britanya ' nın sonsuz yeşilliğinde adım atacağım ...
Ciğerlerimdeki oksijen de , yanımdaki adam da her nefeste tazelenecek ...
Ve bize yeşilin huzurunu yaşatacak ...

İskoçya

Bir gün eşim ve çocuğumla evimizin bahçesinde oturacağız ve kitap okuyacağız ...
Çocuğumuz bahçemizde köpeği ile oynarken ben evde güzel kokulu kurabiyeler pişireceğim ...


Bir gün , Dünyanın en büyük Arkeoloji müzelerini gezeceğim ...
Sonsuz fotoraflar çelip , yeni bilgilerle tazeleneceğim ...


Bir gün serbest atlayış yapıp , havada özgürlüğüme kavuşacağım ...


Bir gün , her günden farklı sevileceğim ...

Bir gün , bunlar ve tüm hayallerimin gerçeğe dönüşmeden ömrümün bitebileceğini göreceğim ...
Ama bu yolda çok şey denemiş ve denemiş , tekrar denemiş olacağım ...
Ve işte o zaman önemli olanın bu olduğunu da kavramışolacaağımdan her halükarda mutlu ve huzurlu olacağım ...

      HAYALLERİNİZİN OLMASINI VE BUNLARI ERTELEMEMENİZ DİLEKLERİMLE ...


GRİ LADY
( Profosyonel Hayal Kurucu )

12 yorum:

  1. vuuuuv ne hoş hayaller ve anlatım , hayallerine ortak olabilir miyim şekercim (^◡^ ) yalnız İskoçya ve İngiltere yerine İtalya, Şili ve Hindistan alayım ben hehe:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel hayallerin var öyle :) Ben eskisi kadar hayal kurmamaya başladım. Çünkü hayal kurarken insan kendini kaptırıyor sonra birden gerçek dünyaya döndüğünde büyük bi üzüntü yaşıyor. Bende öyle oluyo en azından. Gelecekle ilgili beklentilere falan giriyorum ve hayal kırıklığı yaşıyorum. Ama son söylediğinde çok haklısın.Olmayacak insanlarla hayal kurmamak lazım. Hayal elbette sınırsız bişey ama birazda gerçekçi olmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Tamamdir Kreatifim senin Sehirlerini değiştirelim. :)

    YanıtlaSil
  4. Süslü sirinem tesekkur ederim guzel yorumun icin:) kesilikle gerceklerden kopmamak gerek.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel hayaller,
    yeni yerler keşfetmek,farklı kültürler tanımak..

    dilerim hepsini gerçekleştirirsin :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bende profesyonel metrobüs binicisi
    :d

    YanıtlaSil
  7. Dilerim ki hepsi gerçekleşir maviye iz suren.cok teşekkür ederim guzel yorumun icin.

    YanıtlaSil
  8. Safransari cok iyiymis , inan çok guldurdun beni:)
    profesyonel hayal kurucudan , profosyonel metrobus binicisine selam olsun...

    YanıtlaSil
  9. aynen güzel ama bazı insanlar hayal kurar ve hevesi kırılır :(

    YanıtlaSil
  10. peki ben mesela aşıra dile tutkum var ve o kunuda iyiyim ama benim okulumda dil sınıfı açılmadı ve hayallerimi ona göre planlamıştım şimdi ise napıcağımı bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız , hayallerini sebeplere bağlama ...
      Şartlar ne olursa olsun gerçekten istersen herşeyi başarabilirsin...

      Sil
    2. tabikide insan isterse yapabilir ama bizim okuldaki hocalar hiç yardım olmadılar hep bi bahane

      Sil

Bir Yorum Patlat , Dünya Sesini Duysun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...