12 Haziran 2014 Perşembe

BİR RÜYA GÖRDÜM SANKİ...!

Son zamanlarda hatırlayamadığım esrarengiz rüyalar görmeye başladım..
Ama öyle sıradan ölmüş biriyle konuşmak ya da birinden kaçmak vs gibi değil...
Bayağı bayağı aksiyon sahneler yaşıyorum rüyalarımda..
Ya da daha kötüsü ya aldatıldığımı öğrenip katil oluyorum ya da şeytanla karşılaşıp imana geliyorum :):)
Her şey iyi güzel de bu rüya görmenin en gıcık yanı , sabah uyandığımda rüya gördüğümü hatırlamak ; ama ne gördüğümü hatırlamamak..
Genelde gece rüyamda yaşadığım aksiyon dolu sahnelerden dolayı çığlık çığlığa uyandığımı hatırlıyorum ; eşime " çok korktum yaa " deyip kafamı yastığa koyduğum an o salak rüyaya kaldığım yerden devam ediyorum...
Sabah uyandığımda ilk aklıma gelen şey ne kadar korkmuş olduğum oluyor ama her seferinde hiç bir şey hatırlayamıyorum ve haliyle de ne anlama geliyor , deliriyor muyum ? , yoksa bilinç altın aptal-saptal şeylerle dolduğundan dolayı bana bir işaret mi gönderiyor bilmiyorum.....
Bildiğim tek şey bu hiç te eğlenceli değil...!

Harry Potter'dan replikler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Yorum Patlat , Dünya Sesini Duysun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...